၁။ ပြန်လည်ထူထောင်ရေးဦးစီးဌာနအနေဖြင့် အဂတိလိုက်စားမှုတားဆီးကာကွယ်ရေးအဖွဲ့ (CPU) နှင့်ပူးပေါင်း၍ မိုင်းအန္တရာယ်ကြောင့် ထိခိုက်ခံစားနေရသော ပြည်သူ/သားများ၊ မသန်စွမ်း သူများနှင့် လူကုန်ကူးခံရသူများအား နိုင်ငံတော်မှ ထောက်ပံ့ပေးလျက်ရှိသည့် အကူအညီအထောက် အပံ့များ ပြည့်ဝစွာရရှိရေးအတွက် ဝန်ဆောင်မှုအထောက်အပံ့ရယူသည့် ပြည်သူများ၏ တယ်လီဖုန်း နံပါတ်များသို့ Short Code နံပါတ် “ 1111 ” အသုံးပြု၍ SMS မှတစ်ဆင့် ဝန်ဆောင်မှုနှင့်စပ်လျဉ်း သည့် မေးခွန်းများ မေးမြန်းခြင်း၊ ပြည်သူများမှ အကြံပြုဖြေကြားမှုများအပေါ် အလေးထားလိုက်နာ ၍ ပြန်လည်ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးလျက်ရှိပါသည်။
၂။ အများပြည်သူများအနေဖြင့် အဂတိလိုက်စားမှုတိုက်ဖျက်ရေးလုပ်ငန်းစဉ်များတွင် ပေးပို့ မေးမြန်းသော မေးခွန်းများအပေါ် ကူညီပူးပေါင်းပါဝင်ဖြေဆိုပေးနိုင်ပါရန်နှင့် ပြည်သူများ အနေ ဖြင့်လည်း သက်သာသောနှုန်းထားများဖြင့် SMS များ ပြန်လည်ဖြေကြားပေးနိုင်ရေး ဆက်သွယ်ရေး Operator များနှင့် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ထားပါကြောင်း အသိပေးတိုက်တွန်းနှိုးဆော်အပ်ပါသည်။